Baltzar (halvblodshingst)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sanwan
  • Startdatum Startdatum
S

sanwan

Eller är det Baltazar? Nåja, godkänd hingst e. Warrigall i alla fall...
Vet ni något om honom? Vad han själv och hans ev. avkommor (fick han några alls?) presterat, varför han togs ur avel osv.?

Baltzar 709 kom ur stofamilj 26. Han var mörkbrun, vhip, snp, vtvfrf, vtbff. 168-23 cm. B-premierad -86. Född -83 hos ägaren Ingela Thorn i Linghem.

1986 betäckte han 12 ston. Resultatet vet jag inte.

Han godkändes alltså -86 och skulle göra hopp- och gångartsprov -87. Kanske blev han inte godkänd då eftersom han togs ur avel -87. Men det är bara en chansning.

Liknande trådar

• Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 173
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
16
· Visningar
1 837
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka