Baltzar (halvblodshingst)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sanwan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 983
S

sanwan

Eller är det Baltazar? Nåja, godkänd hingst e. Warrigall i alla fall...
Vet ni något om honom? Vad han själv och hans ev. avkommor (fick han några alls?) presterat, varför han togs ur avel osv.?

Baltzar 709 kom ur stofamilj 26. Han var mörkbrun, vhip, snp, vtvfrf, vtbff. 168-23 cm. B-premierad -86. Född -83 hos ägaren Ingela Thorn i Linghem.

1986 betäckte han 12 ston. Resultatet vet jag inte.

Han godkändes alltså -86 och skulle göra hopp- och gångartsprov -87. Kanske blev han inte godkänd då eftersom han togs ur avel -87. Men det är bara en chansning.

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 641
Senast: Hedwig
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 987
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Edla
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 596
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10