Balansering i monté?

Sv: Balansering i monté?

JAAAA!!!! Snacka om nervöst utav bara tusingen. I Danmark har de nollelopp med autostart. Känns säkrast med bilstart på honom med tanke på våra försök till kval....
Igår kväll pullade jag med honom i 3 timmar, han kommer att bli världens smidigaste häst :D

Här håller vi alla tummar!

Jag känner en som behandlade sin häst så mycket att den gick upp i rök. Tänk på det.

Och om man kör för mycket med lasern så kan de bli självlysande.

Hehehe, jo de misstagen har jag redan gjort så de gör jag inte om.
Kalle behandlas mest med kärlek :love:
vi borstar, gnuggar och klappas.
Och ja, det kittlar i laserhanden men jag behärskar mig :D
Osså startade jag idag en diet, hospiatlsdieten som innebär jäkligt lite mat i 14 dagar (beach 2008).
Linda älskar att småäta på kvällarna så jag får roa mig med något ju.
Planerar 14 dagars kvällspyssel i stallet. Fatta så rena alla saker och djur kommer att bli

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 878
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hunden och jag springer idag mellan 5-7 km och jag googlade av rent intresse efter just hur man tränade hunden i kondition. Men det...
Svar
5
· Visningar
4 556
Senast: fryckan
·
X
Trav Har lite funderingar på balansering.. Och åsikter om hur ni gör tex. Har en Grymt rullig Fransos... När han var 3 år travade han...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 106
Senast: dallejanne
·
J
Träning Hejsan, jag behöver lite tips och tricks om någon har för att komma loss med min häst som är i en riktig trotsålder just nu. :( Jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 436
Senast: bumbi_608
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar