J

JennyK

Jag har köpt en bra beg loksele (Ylanders) och ska även beställa en ny baksele till, men den kommer gå på ca 2000:- och det har jag inte nu före jul. Tänkte om det finns några billigare bakselar som ändå är hyfsad kvalité som man kan köpa så länge? Eller måste man upp i minst en tusing för att få nåt som håller? Jag tänkte på HMC´s tex från Lillhästen i Stav, dom ligger ju på runt 300:-.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Baksele

Jag har en sån, knappt använd (till salu)
Det är rätt kraftigt läder i den och den har långa remmar som når fram till bukgjorden om man har loksele. Stor i strl.

2000:- för en baksele? Jag kan få en hel sele för 2500 :)

/jenny

Hej!

Vad gäller HMC så har jag mailat o frågat o dom sa att den var klen!?
2000 kr låter mycket för en baksele!
Börjes har ju en för hälften, o den är svensktillverkad....

Mvh Lisa

Ja, klen om man ska ta emot ett ton virke med rumpan kanske :) Men den är kraftig vågar jag påstå. Får fota den :)

/j

Har bakselen från Lillhästen och den är prisvärd och bra!! Den håller fint och är stoppad bak så den skaver inte. Mycket ställbar ochså. Superbillig och bra!:bump:

Bakselen från Lillhästen, ja HMC?

Snigel, fota på! :D
Jag ska fråga dom igen - har för mig att dom själva tyckte den var klen?
Hehe vilken isis klarar ett ton i bakselen? :D

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 369
Senast: alazzi
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 163
Senast: Hyacinth
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad...
2
Svar
35
· Visningar
5 432
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar