Baksätesbur

Jennijames

Trådstartare
Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre hela sätet.... :( Finns det några burar som är speciellt gjorda för just baksätet, det blir ju inte heller plant, utan hela buren lutar?

Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre hela sätet.... :( Finns det några burar som är speciellt gjorda för just baksätet, det blir ju inte heller plant, utan hela buren lutar?

Ex Robust hundburar specialsvetsar burar, de har en baksätesmodell :). Bilden är lite liten, men du kan nog se typ hur de kan se ut.

148_200_csupload_61791471.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
628
Senast: Hermelin
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 146
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 804
Senast: Grazing
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 555
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar