"Bakfull" av lugnande?

Bara en tanke, vore det inte tippen om ni startade en egen tråd som handlade om det ni diskuterar? Så hittar fler som är intresserade av ämnet lättare dit?

Nej men du skrev att nytt inte alltid är bättre och hur vill du att jag ska tolka det om inte som att det är problem med slip eftersom det är slipen som är "ny" i jämförelse med rasp?

Att nåt inte alltid är bättre betyder ju inte automatiskt att det är sämre.

Jag har en duktig tandtekniker, med fantastisk handlag m hästar, som fixar deras inte vanställda tänder utan att behöva sedera. Efter att ha haft flera veterinärer som gjort jobbet tidigare, utan att göra det bättre, så är jag extremt nöjd.
Du får göra precis hur du vill med dina hästar.

Min blev värre och värre för varje gång så till slut var vi tvungna att sedera då han var på väg ut genom väggen:devil:. Lättsederad , kunde knapp gå till boxen sen :D

Min blev värre och värre för varje gång så till slut var vi tvungna att sedera då han var på väg ut genom väggen:devil:. Lättsederad , kunde knapp gå till boxen sen :D

Mina behandlas i boxen :) Helt perfekt att lägga något mjukt på boxkanten och lägga upp huvudet där så att hästen får stöd. Lagom höjd för veterinären dessutom :up:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 633
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: ryujaneiro
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka