bakbenskydd

starcraft

Trådstartare
jag har ett par jättebra bakbensskydd som jag fått från en kompis en gång i tiden (har ingen kontakt med denna längre), de är svarta i läder och på dom står det MASUCH. Vet någon här vart man kan få tag på såna? Skulle gärna vilja ha flera såna samt om de kanske har lika praktiska frambensskydd/senskydd.

Någon som vet?

Sv: bakbenskydd

Jag har luskat på internet nu och det verkar vara ett företag i Örebro, Masuch Collection of Sweden, som du söker.

Dock verkar inte deras hemsida funka, men det kanske går att leta vidare?

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 941
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 217
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Jeps
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 615
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka