Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tårtuppdatering!
Den blev sjukt bra! Alla tyckte den var supergod, så jag är nöjd!
Det är lemon curd samt en jordgubbsröra emellan, 4 lager och så soyagrädde och massor av jordgubbar
Gjorde du egen lemoncurd?
Och vad bestod jordgubbsröran utav? Ser jättefin ut. Funderar nämligen på att göra en tårta till midsommar med just lemoncurd och jordgubbar
Tårtuppdatering!
Den blev sjukt bra! Alla tyckte den var supergod, så jag är nöjd!
Det är lemon curd samt en jordgubbsröra emellan, 4 lager och så soyagrädde och massor av jordgubbar
Tänkte baka denna tårta till min födelsedag den 7 september.
Det jag undrar är, kan jag göra klart bottnarna i helgen och sen ha dom i frysen en vecka? Eller kan dom bli konstiga då? Har bara testat frysa in en dag...
Det går utmärkt! Frys bottnarna hela och dela på dom när dom fortfarande är lite halvfrysta.
Gud vad bra ett moment mindre att göra då! Är ju bara på helgerna man hinner baka ordentligt
Ja, precis - alltid enklast att få tiden att räcka till på helgen. Har du tid så skulle jag lägga ihop tårtan dagen innan också
Åh dom såg ju härliga ut! Hur gör man sånna, är det bara att hälla i muffinsformar istället för långpanna eller vad man nu har?Gjorde morotskaka i muffinsformat häromdagen. Gud så gott, jag hade kunnat leva på morotskaka!
Exakt såÅh dom såg ju härliga ut! Hur gör man sånna, är det bara att hälla i muffinsformar istället för långpanna eller vad man nu har?
Måste ju bara prova!Exakt så