Nebraska

Trådstartare
Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?

Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?
Recensionerna på Facebook är inte direkt positiva. Det skriker bluff om företaget.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka