Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fundera på hur mycket ni har tänkt att använda det, handlar det om några bad ibland med planering så är vedeldad trevligt men vi älskade vårt spabad i förra huset och har just beställt ett nytt. För oss är det spontan badandet och massagen det viktigaste. Maken badade minst 4 dagar i veckan när vi hade och jag tror inte att det kommer bli mindre när vi får hem vårt nya.Hej,
Någon som har en badtunna?
Har funderat på en Vedeldad badtunna men vet inte vad man ska satsa på.
Någon som har och kan tipsa om för och nackdelar? Vad är bra att tänka på när man planerar var den ska stå?
Vilken prisnivå skall man satsa på?
Har inte tänkt att man ska kunna vara 15 pers i tunnan utan kanske 4-5 st vuxna.
Jag tror spabad blir lite väl dyrt, i drift iaf. Kan vara knepigt även gällande placering att få dit el.Fundera på hur mycket ni har tänkt att använda det, handlar det om några bad ibland med planering så är vedeldad trevligt men vi älskade vårt spabad i förra huset och har just beställt ett nytt. För oss är det spontan badandet och massagen det viktigaste. Maken badade minst 4 dagar i veckan när vi hade och jag tror inte att det kommer bli mindre när vi får hem vårt nya.
3h är helt ok tid. Då kan man börja elda efter jobbet och hinna bada efter middagen.På 3h ungefär har man goa 40 grader.
Ja, intern plast är mycket mer lättskött - men lite mindre "rustik" känsla.
Behöver man byta vatten varje gång?Vi har en! Vi skulle ha velat ha en extern kamin, lättare att ordna ett lock till den då. Jag upplever att det nästan tar längst tid att fylla med vatten, inte riktigt lika lång tid att elda. Plast invändigt. Lättskött!
Behöver man byta vatten varje gång?
Vi brukar fylla tex torsdag och bada to-fr-lö. Sen tömmer vi den för att den fryser annars.Behöver man byta vatten varje gång?
Behöver man byta vatten varje gång?