Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har handdukar, hårprodukter, medicin, hårtork osv. Jag skulle vilja ha ett väggfast skåp där jag kunde ha lakan också.@Happimess och @Görel, vad är det ni förvarar i badrummet?
Alltså, jag kan bara komma på att man behöver toapapper, tandborste, tandkräm och schampo/balsam, typ... M.a.o. plats för toapapper och sedan ett badrumsskåp ovanför handfatet
Smink, krämer, medicin, plåster, linsvätska, glasögon, alla möjliga sorters hygienprodukter.@Happimess och @Görel, vad är det ni förvarar i badrummet?
Alltså, jag kan bara komma på att man behöver toapapper, tandborste, tandkräm och schampo/balsam, typ... M.a.o. plats för toapapper och sedan ett badrumsskåp ovanför handfatet
Jag har handdukar, hårprodukter, medicin, hårtork osv. Jag skulle vilja ha ett väggfast skåp där jag kunde ha lakan också.
Det förklarar saken Mycket av det där (tex medicin, hårtork, handdukar) är sådant som jag inte vill ha i badrum pga fukt.Smink, krämer, medicin, plåster, linsvätska, glasögon, alla möjliga sorters hygienprodukter.
Handdukar, hårtork, städprodukter, en hel del hud- och hårvård, smink, krämer, mediciner, tvättmedel, även ett lager av duschprodukter och tandborstar/tandkräm eftersom vi gillar att köpa på oss och slippa tänka på det framöver.@Happimess och @Görel, vad är det ni förvarar i badrummet?
Jag är van vid badrum där man måste låta badrumsdörren så öppen efter en vanlig dusch om det någonsin ska bli icke-fuktigt där inne igen... Glömmer oftast bort att det inte nödvändigtvis är så överallt.I ett adekvat ventilerat badrum är fukten inget problem för vare sig medicin eller hårtorkar.
Haha, nej det kan ju skilja sig lite åt - hos oss immar inte ens badrumsspegeln igenJag är van vid badrum där man måste låta badrumsdörren så öppen efter en vanlig dusch om det någonsin ska bli icke-fuktigt där inne igen... Glömmer oftast bort att det inte nödvändigtvis är så överallt.
Oj! Jag tog precis en dusch (duschade i högst normal temperatur i 10 min, stängde av duschen när jag hade i schampo/balsam). Efter duschen såg man inte ett smack i någon spegel (finns två i badrummet) och då hade jag inte ens dörren helt stängd utan bara tillputtad. Nu står dörren på vid gavel för att vädra, det behövs.Haha, nej det kan ju skilja sig lite åt - hos oss immar inte ens badrumsspegeln igen
Oj! Jag tog precis en dusch (duschade i högst normal temperatur i 10 min, stängde av duschen när jag hade i schampo/balsam). Efter duschen såg man inte ett smack i någon spegel (finns två i badrummet) och då hade jag inte ens dörren helt stängd utan bara tillputtad. Nu står dörren på vid gavel för att vädra, det behövs.
Är jättenöjd med vårt badrum, trots mycket begränsad yta. Det enda jag önskar att vi gjort annorlunda var att låta hantverkarna sätta upp ordentliga krokar. Vi kunde inte bestämma oss och det slutade med att de inte satte upp några utan vi har sådana med sugpropp. Vill inte skruva i väggen nu när det är klart heller utan får leva med att krokarna rasar ned då och då