Badminton 2008

Madick

Trådstartare
I år ska jag se terrängen på Badminton. Fota massor är tanken.

Nån som kan tipsa om vad jag ska tänka på? Nån som varit där, hur är det?

Sv: Badminton 2008

du det lär va ganska mycket folk. 250000 besökande. går du in på deras sida så tipsar dom lite om hur man ska ta sig fram.

Glöm inte att visa bilderna för oss sedan bara:devil:;)

Badminton är STORT.. och mycket folk överalt, men en otrolig upplevlese at få med sej! har varit där två år nu, blir tyvär ingget i år..
Ett tips är at omman hittar nåt man vill köpa, så köp med en gång, inte säkert du hittar standet igjen..
Annars så bör man vara ute i god tid, det fyller sej upp ganska fort rundt tärrengbanan, iallafall rundt hindren.. Mat och dricka får man köpt där inne, men kan vara okej å ha med sej också, även om det inte är så dyrt där inne..
Nu vet jag inte hur många dagar du ska inn på området, jag har bara hatt en dag inne, och det är lite lite..

Vet inte vad med jag ska skriva, men om det är nåt, bara fråga :)
Om ni kör taxi inn, prova å få den att köra til Badminton village, absolut kortast att gå inn derfrån ;)

Badminton2007016.jpg

Badminton200720087_edited.jpg

Badminton200720082_edited.jpg

Badminton200720038_edited.jpg

kan man få ta del av bilderna sen skulle det va kalas.:D
jag kommer att vara där hela veckan innan men som assisterande åt banbyggarna så det kommer nog inte hinnas med att ta kort.
så sverige grattis ni har en banbyggare inside.:bow::bow:.

Tack! Jag kommer bara vara där på själva terrängdelen på lördagen. Tänkte försöka vandra runt så jag kan fota olika hinder under dagen.

kan man få ta del av bilderna sen skulle det va kalas.:D
jag kommer att vara där hela veckan innan men som assisterande åt banbyggarna så det kommer nog inte hinnas med att ta kort.
så sverige grattis ni har en banbyggare inside.:bow::bow:.

Ah! Du kan inte fixa in mig lite tjusigt sådär :idea: :angel:

:D hade jag fått bestämma så klart att det hade varit fixat. :D

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: Ajda
·
Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
20 426
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 628
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V