Badbrutta!

Acses

Trådstartare
Igår tog sambon med sig lillsnöret i badkaret en stund. Och jag måste ju visa lite bilder!

Tror ni hon njöt eller? :love:
www

www

www
 
Sv: Badbrutta!

Hon är alldeles fantastisk! Så söt och vaken och allert hela tiden.
Skulle kunna äta upp henne, om det inte vore för att jag var så upptagen med att stirra på henne hela dagarna! :D
 
Sv: Badbrutta!

å så sött..

gissa om jag blev badsugen nu! Och vi har inte ens ett badkar..:(
Supergosit ser det iaf ut..

Kan man pussa ihjäl sitt barn? (Ja, jag är också helst besatt av att titta på/krama/pussa på mitt barn)
 
Sv: Badbrutta!

Rasmus har badat idag och han gilalr det oxå, speciellt om man lyckas sparka pappa :angel: Efter det åt han och nu sover han verkligen som en gris.

Det är så orättvist å va så liten och ha det så bra, åka vagn, massa mysiga kläder och filtar, maten kommer på en gång bara man ropar ;)
 
Sv: Badbrutta!

Så som jag pussar så är jag övertygad om att man inte kan pussa ihjäl dom :D

Kommer till insikt med att Alvin faktiskt är vår, ingen ska ta honom och han ska finnas hos oss jättelänge. Och än så länge får jag pussa på honom så mycket jag vill. Den uppenbarelsen får jag en tio gånger om dagen, och måste alltid pussa lite extra när jag tänker så :angel:
 
Sv: Badbrutta!

Dom vet inte hur bra dom har det. Alvin har dille på att skrika sig hes när det regnar ute, trots att han ofast är den som har det torrast, varmast och lugnast. Otacksamma lilla best :devil:
 
Sv: Badbrutta!

Badade med sonen från 6 veckor till tre år nästan dagligen och trivdes har massor av underbara minnen .men i samband med en vårdnadstvist och den pedofildebatt som var ett tag slutade jag att bada med han ,man ville ju inte ta risken att hamna i en pedofilutredning,men jag slutade inte att byta blöja som vissa andra män gjorde.skall inte anklaga exet det var pedofildebatten som jag uppfattade som farlig.
 
Sv: Badbrutta!

Men vaddå? Bryr sig folk verkligen om att du badade hemma med sonen? Tänker folk så om människor i sin omgivning? Och kan man som oskyldig hamna som misstänkt pedofil bara för att man badar med sin son?
 
Sv: Badbrutta!

Badade med sonen från 6 veckor till tre år nästan dagligen och trivdes har massor av underbara minnen .men i samband med en vårdnadstvist och den pedofildebatt som var ett tag slutade jag att bada med han ,man ville ju inte ta risken att hamna i en pedofilutredning,men jag slutade inte att byta blöja som vissa andra män gjorde.skall inte anklaga exet det var pedofildebatten som jag uppfattade som farlig.

Men din rättighet att vara pappa till din son då?? Så fruktansvärt att känna att samhällsdebatten påverkar så pass mycket att man inte orkar stå upp för sina rättigheter! :confused:

De som förlorar på det är ju du och inte minst din son!!

/Timsetim
 
Sv: Badbrutta!

Badade med sonen från 6 veckor till tre år nästan dagligen och trivdes har massor av underbara minnen .men i samband med en vårdnadstvist och den pedofildebatt som var ett tag slutade jag att bada med han ,man ville ju inte ta risken att hamna i en pedofilutredning,men jag slutade inte att byta blöja som vissa andra män gjorde.skall inte anklaga exet det var pedofildebatten som jag uppfattade som farlig.

Vad ledsen jag blir när jag läser sånt där. :( Min pappa tog avstånd från att göra vissa saker med oss när vi var små, pga hetsig pedofiljakt i området jag växte upp. Det är hemskt!
 
Sv: Badbrutta!

Var det bebisarnas afton igår? Li låg också vaken längre än hon brukar (dock har hon sovit som en död hela natten). :D

Vad söt hon är, din Saga! :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Bexzor
·
Småbarn Jag tog mig tid att upptäcka vår skog igår och blev helt förälskad. Så nu vill jag ta med barnen ut, men vi har ingen bärstol ännu och...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: Amha
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 366
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp