Badbalja läcker

Har en badbalja liknande denna som läcker. Skulle vara skönt om det gick att laga på något vis men ändå behålla en slang. Tror ni det går?
Allt är av plast.

https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...itet/badrumsinredning/badkar/badbalja-008850/

Jag har lagat både botten på barnens pool och ett par simpuffar med lyckat resultat med Flugger Super Tack. Det är ett elastiskt lim som tycks fästa på det mesta. Du behöver dock en fogspistol och en tub kostar 179:- typ.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 949
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 379
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 640
Senast: mackan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp