bada i klor, farligt för gravida?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tokmaja

Är det nån fara med att bada i klor när man är gravid??
Har varit endel på badhuset med sonen nu sen jag blev ledig och vi har lite tid över :banana: men så frågade mamma igår om det verkligen var ok att bada i klor när man var gravid... har inte ens tänkt på det, men folk går ju på vattengympa som gravida och det görs väl ofta sent i graviditeten väl!?

Nån som vet om det är nån fara?
 
Sv: bada i klor, farligt för gravida?

Ingen fara! Gick på vattengympa när jag vänta äldsta. En tjej som var med hade gått sedan hon var i vecka 15 och gick samma dag som hon födde i v.41+5.
 
Sv: bada i klor, farligt för gravida?

Nej det är inte farligt.
Vattengymnastik är ju jättevanligt vid foglossning tex. Och det får man ju gå på graviditeten ut.
 
Sv: bada i klor, farligt för gravida?

nej absolut inte farligt, min barnmorska rekomenderade att jag skulle bada för att det är bra motion
 
Sv: bada i klor, farligt för gravida?

tack!
Som jag misstänkte alltså! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 491
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 824
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 576
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp