Back on track täcke

Min erfarenhet är att det ger effekt på de som har ngt problem.
Jag märker skillnad på mig själv i perioder, och då bara där jag har ont. Hade jag haft bot runt armen t ex så hade det inte ger ngn värme. Men rygg och ländrygg så blir det ibland riktigt varmt.
Min häst hade ju en väldigt dålig rygg, med bot på så blev hon väldigt varm och avslappnad på bara en minut, hade ett bot ryggvärmare både på stallgång och under ridning och ett fleece i boxen och ibland under utetäcket.
Har Royal snabb paddarna också men de gav inte fullt lika stor effekt men så var det inte lika mycket fel på hennes ben.
Hur hade du ryggvärmaren när du red? Under sadeln? Lite dålig passform på min så använder den därför inte så mycket.

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: aglaonema
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
333
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 370
Senast: ako
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025