Jag vet liksom inte ens vad jag ska kommentera på detta mer än:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OchJag vet liksom inte ens vad jag ska kommentera på detta mer än:
Ääääähhh, fullt normalt. Väl?
Asså, jag hade gärna haft en babyshower, mest för att PRESENTER! Yay! Nu är ju mina vänner såna partypoopers att de inte har fixat nån sån till mig () men å andra sidan har vi fått massvis av babystuff ändå, så det går väl på ett ut. Jag är iofs mer för ett post-delivery-party där jag får äta brie och dricka mig full! Är det det som kallas namngivningsceremoni kanske?
Jag gillade blöjtårtan jag fick! Den innebar att vi slapp köpa blöjor på två veckor ...
Pfft lustgas. Man kan köpa helium på flaska, har väl typ samma effekt och som partytrick så låter man ju för jäkla roligt@SaraMara är det ok att testa lustgas på BS tror du?
Nä alltså jag har ju köpt blöjor sen dess men jag såg inget negativt i blöjtårtan. Den kom till användning.Men köpa blöjor är väl inte så farligt? Man greppar ett paket när man går och handlar, lite som att köpa toapapper. Jag har aldrig uppfattat det som en särskilt betungande del av föräldratillvaron. Byta blöjor däremot...
Eller eter.@SaraMara är det ok att testa lustgas på BS tror du?
Alltså, konceptet blir bara bättre och bättre. Lustgas och rosa sprit (T-röd) kanske?@SaraMara är det ok att testa lustgas på BS tror du?
Och blå sprit är Bombay Sapphire. Antingen t-röd eller gin alltså. Det här BLIR verkligen bättre och bättre.Alltså, konceptet blir bara bättre och bättre. Lustgas och rosa sprit (T-röd) kanske?
Skönt att veta att jag inte är den enda som ryser vid tanken på gissa magens omfång-tävlingar och "We're having a boy/girl"-tårtor. Jag är lika lockad av tanken på sådant som jag är inför möhippor enligt modellen "Vi klär den blivande bruden i spandex och kaninöron och fäster bindor i pannan med våra respektive namn på och går ut och säljer kramar på stan". Oh, the horror...
Ja fy möhippa i form av "gå och skämma ut sig på stan" skulle jag inte vilja ha, det är verkligen inte jag. Däremot gärna en typ middag hemma med vänner eller dra med blivande bruden på hundkurs och picnic (det sistnämnda planerade vi nån gång i träningsgruppen).Skönt att veta att jag inte är den enda som ryser vid tanken på gissa magens omfång-tävlingar och "We're having a boy/girl"-tårtor. Jag är lika lockad av tanken på sådant som jag är inför möhippor enligt modellen "Vi klär den blivande bruden i spandex och kaninöron och fäster bindor i pannan med våra respektive namn på och går ut och säljer kramar på stan". Oh, the horror...
Gud vad jag helt plötsligt önskade att det var It's a boy-tema och inte it's a girl. Så länge lustgasen följer oavsett alltså.Och blå sprit är Bombay Sapphire. Antingen t-röd eller gin alltså. Det här BLIR verkligen bättre och bättre.