Jag tog mig friheten att leta lite.
När man avslöjar könet föreslår jag att man går all in på könsstereotyperna:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag upprepar: OMG!Jag tog mig friheten att leta lite.
100 spänn på att den dör utHahaha vilken jävla förolämpning att bli utkastad från den riktiga tråden
Haha eller hur .100 spänn på att den dör ut
Hahaha vilken jävla förolämpning att bli utkastad från den riktiga tråden
Jag är en typisk party-pooperKanske kan tvinga fram en We kept it alive-cake...
@Hyacinth Säg inte så, jag är SÅ jävla valpsjuk just nu och går mest hela tiden och dagdrömmer om en liten hoseybebis .
Blöjtårtor är jag inte så våldsamt sugen på dock .
Vad är en blöjtårta egentligen?
Nu ser jag. Jag har alltid trott att man rullat blöjorna jag hade visst fel!
Buketräff @niffes place. Medtag valfri hemorrojdbild@Hyacinth Säg inte så, jag är SÅ jävla valpsjuk just nu och går mest hela tiden och dagdrömmer om en liten hoseybebis .
Hahaha! Ja fyfan vilket slöseri! Den goda chokladen utsmetad i blöjor, vem vill äta den sen?Nu när tråden blivit egen så kan jag ju skriva att jag aldrig hört talas om en mer osmaklig lek som "gissa bajset." Alltså usch, vem kom på en sådan lek? Förstöra choklad på det viset
@Hyacinth Säg inte så, jag är SÅ jävla valpsjuk just nu och går mest hela tiden och dagdrömmer om en liten hoseybebis .
Och ut kommer en jättebebis som drar en storlek över de som blöjtårtan är gjord av... jag lovar att hade jag fått en blöjtårta stl 1 hade jag fått klämma ut en bebis med stl 2 i blöjor, bara för att min kropp skulle jävlas. Jag och kroppen är inte särskilt sams under graviditeternaJag gillade blöjtårtan jag fick! Den innebar att vi slapp köpa blöjor på två veckor ...
MänniskovaaaaaaaalpVaaaaalp