Linduzz

Trådstartare
Min dotter äter detta och ammas delvis.
en sak jag har märkt är att hon bajsar ofta av det. Nästan vid varje blöjbyte ca 5-7ggr per dag.
Det är väl inte bra? Eller?
 
Sv: Babyplus

Det är helt normalt så länge det inte luktar extremt illa eller är vattningt, men är det normalt bajs så är det ingen fara.
 
Sv: Babyplus

Det är väl jättebra att inte "resterna" ligger kvar i kroppen i onödan!! Och eftersom många små tenderar att bli förstoppade av ersättning/tillskott så kan du ju vara extra glad för det är verkligen inte roligt!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
654
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 498
Senast: iNTOHiMO
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 880
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 223
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp