Linduzz

Trådstartare
Min dotter äter detta och ammas delvis.
en sak jag har märkt är att hon bajsar ofta av det. Nästan vid varje blöjbyte ca 5-7ggr per dag.
Det är väl inte bra? Eller?

Sv: Babyplus

Det är helt normalt så länge det inte luktar extremt illa eller är vattningt, men är det normalt bajs så är det ingen fara.

Sv: Babyplus

Det är väl jättebra att inte "resterna" ligger kvar i kroppen i onödan!! Och eftersom många små tenderar att bli förstoppade av ersättning/tillskott så kan du ju vara extra glad för det är verkligen inte roligt!!

Liknande trådar

Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: falukorw
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 900
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 400
Senast: Blyger
·
Småbarn Vår dotter är väldigt slimmad och vi har svårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Hon har 92 i längd men då åker de bokstavligen...
2
Svar
23
· Visningar
1 701
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar