Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är det dags att börja hålla koll tidig morgon hos lilla snuttan! 27 dagar har gått och hon är åter igen rund som en boll och sur som en... ja... hagga
nu börjar det hända grejjer! rev ju ner hennes s.k. "bo" för 2 dagar sen då det bestod av en 2 dm hög spånhög. Nu har hon gjort ett fint bo och var extra reserverad när jag klappade henne i morse. Kanske ikväll?
men hon började bygga ett litet bo för typ.. två veckor sedan, samlade hö i munnen och så.. men.. sen förstörde hon det.. :S
och .. typ i förrgår så hade hon också börjat börja ett bo.. såg ut som ett stort hål i en boll av hö ungefär.
men.. det är också förstört. :S
men hon har ändrat "personlighet" elr va man ska säga.. hon är lite mer reseverad än vad hon brukar.. och hon vill abslolut inte att man ska lyfta henne.. hon har varit världens kelgris förrut som älskat att bli buren och så...
Det låter ju som om det är nått på gång! Min vill inte heller att man ska lyfta henne, får inte ens ta om magen för då blir hon jättearg. Normalt och trevlig tjej men just nu önskar hon nog bara livet ur en
Dom nedkom nångång under morgonen! var ute efter 00.00 igår men då hade dom inte kommit men idag så! Precis enligt beräkningarna. Kikade lite fort i morse bara, ser ut att vara 3 st igen, ljusa, isabellor? Kommer snart bild på de små när jag vågar ta upp dom
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
IT & mobiler Om du googlar på "mitt facebook-konto är låst". Kommer du in via några av länkarna till facebook som dyker upp i listan?
Det gör jag som...
Islandshäst Jag skulle egentligen på en kurs nu under våren för en som är riktigt duktig på bettlöst och tänkte försöka få med mig tips därifrån men...