ZanMiguel

Trådstartare
För er som ville se nya bilder på min minigris Babe så kommer dom här!! Hon har på höger mungipa gjort illa sig så det liksom sticker ut där, annars är hon som förr ut!

MM Äter mat!

MMMat.jpg

Hon vill inte alltid vara med på bild

lttattfmedgris.jpg

Okej då! nu kan jag vara en gullig gris

Gulliggris.jpg

Babsans Box!

Babsansbox.jpg

Sv: Babe!!

aww, gud så söt :love:

jag hade en "mini"gris en gång.. fast inte länge, för det var något fel i huvudet på honom, så dom fick avliva honom sen :(
fast han var inte så mini.... kanske var lite hängbukssvin in honom eller något :p

oooh herrreguuudd så söööööööööööööööööööt :)
jag döööör !:love: :love: :love: aaaaaaaaaaaw ! :) :) :banana: så grymt söööt !
pussa babe från mig

Det blir ingen stor julskinka av henne. Men det sötaste med denna gris är när hon äter. Det smaskas väldigt.

Julskinka??!!!???

Det gör man väl av ren???

/ Lavinia och sambo, helt överens om all skinkas ursprung...

JA det kanske är så. För på den grisan blir man inte mätt. :angel:
Ren säger du. Det börjar nog bli dax att ut o leta ren nu om det ska bli skinka till jul:smirk:

Till nästa sommar ska vi nog låta Babe träffa en pojk gris, så det är bara att hojta till om du vill ha en sån lite gulle gris...:)
Hon är faktiskt ett väldigt roligt djur.... så mycke hyss för sig..

MVH Russin8 (stjärnans mamma)

hofi skrev:
JA det kanske är så. För på den grisan blir man inte mätt. :angel:
Ren säger du. Det börjar nog bli dax att ut o leta ren nu om det ska bli skinka till jul:smirk:
Då måste det vara en "turboren" och du måste ha kortbyxor på dig när du letar:rofl:

:) En otroligt söt liten gris, ett riktigt charmtroll och en proffsig linslus, vet hur man gör sig bra på bild :love:

a de vet hon garanterat! och hon vet hur man får uppmärksamhet också!! om någon annan äter före henne så blir det livat!

Turborenen kan man inte äta upp. HUr ska jag då transportrera mig. :eek: Sen har jag köpt nya kortbyxor:banana: :banana:

hofi skrev:
Turborenen kan man inte äta upp. HUr ska jag då transportrera mig. :eek: Sen har jag köpt nya kortbyxor:banana: :banana:
Mä.. Man måste ju byta upp sig i årsmodell på ren:eek: . Då käkar man den gamla lagom till jul och har då redan skaffat sig senaste modellen:idea: . Du menar väl inte att du fortfarande använder förra årets modell av turboren:eek: . Jag har också skaffat nya kortbyxor:rofl:

StJäRnAn skrev:
a de vet hon garanterat! och hon vet hur man får uppmärksamhet också!! om någon annan äter före henne så blir det livat!
Det verkar vara en dam som vet vad hon vill :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 946
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar