Monsieur de Mai

Trådstartare
Är det någon som vet om Gävle, Romme, Eskilstuna eller Solvalla kör B-lopp snart? Säg inte att jag ska kika på deras hemsida, för jag har redan letat :)

Vet att de kör i Örebro den 21/4...

Sv: B-lopp

Ibland kör i varje fall Romme B-lopp när det är lunchtrav, det brukar stå en liten notis i propparna då, under aktuell tävlingsdag. Romme kör väl lunchtrav 30/4 (tror jag? Stenkoll...:crazy: ) så det kan ju vara värt att kolla. Gävle verkar köra B-lopp väldigt sällan?

Åk till örebro =) Det är öppethus den dagen å massa olika jippon!! Blir säkert jätte kul!

Och jag kommer också att springa omkring på stallbacken. :D :D :D
Blir rena bukepartyt. ;) Bara Kadabra som fattas?! :D

Dom brukar finnas på Örebros hemsida, men jag hittar dom inte heller denna gång.
Jag kanske också dyker upp! :angel:

Och jag kommer också att springa omkring på stallbacken. :D :D :D
Blir rena bukepartyt. ;) Bara Kadabra som fattas?! :D

Kadabra är sjukskriven! Och hade jag inte varit det så hade jag jobbat. Men det kan nog bli en trevlig dag på travet, det är ju en massa aktiviteter där. :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg