B-3 licens på Webben

MoaEriksson

Trådstartare
Hej,
Är det någon som sökt om att få gå den kursen? Hur lång tid tog det innan ni fick svar? Måste man göra något speciellt innan man skickar in ansökan osv?

Funderar på att söka den.

Jag gick den i fjol, jag fick påminna min bana om att jag fanns. Då fick jag inloggningsuppgifter dagen efter. Jag var nog ensam just då om att göra utbildningen, jag har gjort den för 15 år sedan så jag hade hyfsad koll på läget. När webbteorin var klar fick jag åka till banan för att göra provet övervakat på papper plus visa att jag kunde sela ock köra. Och visa en "säker överlämning av häst".

Man behövde inte göra något särskilt vad jag kommer ihåg.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Mearas
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 969
Senast: Bowman
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 805
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka