Avmasknings Test!

C

Chivita

Undrar lite om det hära Testet man kan köpa på Gr*nngården som visar hur mycket och vad för mask hästen har...

Någon som provat?
Vad kostar det?
Fungerar det?

Sv: Avmasknings Test!

Det är ju bara ett färdigt kitt ju...sedan ska det skickas in..Så självfallet fungerar det ;)..du kollar ju inte själv efter mask. Kittet innehåller ju: Provtagningspåse, engångshandskar, en följsedel och avmaskningsråd hur du ska bära dig åt typ...+ det är färdigfrankerat.

Sv: Avmasknings Test!

Det förstod jag att det var ett färdigt kitt.............men vart skickar dom det, något duktigt labb eller Gr*anngårdens klipp o klistra stuga i förrådet?

Har du användt det?
Och hur säkert är det...kan man lita på det tillfullo elller?

Liknande trådar

Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Utrustning Läste precis att det gjorts ett hjälm test i Finland. Flera hjälmar klarade inte testet detta har ju hänt förut även på Svenska tester...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: jemeni
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar