avmaskning

Status
Stängd för vidare inlägg.

hast_galen

Trådstartare
Hej! har skickat in analys på kolla masken, och fick tillbaka svar at min häst hade mask och skulle avmaskas, och har fått det utskrivet till min häst,

Min häst går ihop med en annan häst, den hade ingen mask eller ytters lite, kom inte riktigt ihåg,

Men är det okey att bara avmaska min häst eller måste den andra hästen oxå avmaskas? och måste de göras samma dag? gör det verkligen så stor sak?
tex. om jag ge det till han på kvällen och låter han stå inne över natten så kanske de blir bättre eller tänker jag fel?:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: Jeps
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Habina
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 151
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka