Avloppsspolning - pris?

bettysmatte

Trådstartare
Har precis mejlat sita, som tydligen kommer ut och spolar avlopp här omkring, och frågat om pris. Tänkte annars att det kunde vara intressant att höra om någon annan här har fått sina avloppsrör spolade, och i så fall vad det kostade?

Sv: Avloppsspolning - pris?

Lyckas man få en minispolbil så brukar det gå på under 1000 kr/timme (exkl.moms). Ska det vara stora bilen brukar det kosta runt 1500 kr/timme. Med stora variationer i prisbilden beroende på företag och vilken utrustning de har, var man finns och hur konkurrensen är.

Sv: Avloppsspolning - pris?

Jag hade tvärstopp i flera rör (som givetvis hade samma utgång). Ringde kommunen som skickade gubbar och bil. Efter flera timmars letande hittade dom en gammal utgång i en rabatt som var helt igenpluggad av fett. Förberedde mig på en megaräkning men blev glatt överraskad, 1700 kr.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 850
Senast: mars
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka