T
Tooveee
Brukar pyssla om ett varmblod ibland och han har blivit opererad nåt ben fram och höger bak när han var liten(nu har han fyllt 5år) och han är aldrig startad, men håller på att tränas igång nu. Problemet är bara att han ofta "lutar sig fram" och böjer fram vänster knä och som "lyfter" upp hoven litegrann. Det ser ibland ut som om skon är konstigt satt och att han inte som får ner hoven i marken. (Hoppas nån förstår min konstiga förklaring! ) Nån som vet varför han gör så? Han gör så ibland och det ser jättekonstigt ut. Har en bild på det men vet tyvärr inte hur man lägger upp bilder. Är det nån som tror sig veta varför han gör så?
Sen nu när jag var och borstade han igår hade han blivit rakad på alla knän/kotor utom vänster bak Ägarn var tyvärr inte där just då så att jag kunde fråga honom men ska göra det nästa gång jag ser han. Det såg ut som små "stickhål" efter sprutor, men varför spruta alla ben utom vänster bak?
Vill dock tillägga att han haft svullnader båda fram.
Tacksam för svar!
Sen nu när jag var och borstade han igår hade han blivit rakad på alla knän/kotor utom vänster bak Ägarn var tyvärr inte där just då så att jag kunde fråga honom men ska göra det nästa gång jag ser han. Det såg ut som små "stickhål" efter sprutor, men varför spruta alla ben utom vänster bak?
Vill dock tillägga att han haft svullnader båda fram.
Tacksam för svar!