Varning!!
Skratta inte ihjäl er nu:
(Jag tänkte vilka rutor? Menar hon att jag bara daltar med mina harmoniska hästar och gör sånna där rutmönster på korset med en kam, som dom gör på ridhästarna...
SÅ kom jag på var du menade.
Ser du rutan bredvid alla gubbarna nedanför Inläggsrutan som du skriver meddelanden i?
Instant UBB Code
Där har du olika alternativ för att kunna förtydliga din text, bl. a Fet, Kursiv, Citat.
Du trycker på "Citat" och då kommer det upp en två citat "moduler"
För att få dina ord citerade i rutan så skriver du eller kopierar in vad någon annan redan skrivit imellan dessa två.
För att få dina ord citerade i rutan så skriver du in din text imellan dessa två.
Du kan även använda Textfärg genom att
trycka på den färg du önskar och sedan skriva texten imellan dom två "färg" modulerna som uppstår
Blev det begripligt?
Testa dig fram
Åter till ämnet:
Jag har en som är både och... och ja, jag har problem med honom...
Ja, och då har du dubbelt upp. Och mycket av det har du skrivit om här. Det är jobbigt. Jag önskar att människan hade större tillgång till hästens värld så att vi alla hade kunnat få våra hästar att må bra, speciellt tävlingshästarna som inte fungerar. Dom som inte visar hälta på böjprov men ändå har problem och inte får hjälp av veterinären när denne står rådlös.
Ja, du är medveten om att hästen inte fungerar som du önskar och det är en bra början, för det finns många som inte har förmågan att förstå att det är något som inte stämmer utan önskar och tror att allt är som det ska. Visst går det att blunda till viss del, men den dagen man vaknar så är det kanske inte så skoj längre?
Det är svårt att komma med konkreta råd via nätet, det är svårt i verkligheten oxå...
Finns det ingen du kan kontakta, som är duktig, nån du kan lita på?