Avkommor till Ridponnyhingsten Komet

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare katinka
  • Startdatum Startdatum
K

katinka

Ni som har avkommor till ridponnyhingsten Likstahöjdens Komet vill ni berätta lite om hur stora dom är och hur dom är i temperamentet/psyket och självklart då även vad ni använt för sto.

Sv: Avkommor till Ridponnyhingsten Komet

Har har ju endast ett fåtal avkommor men alla jag sett har varit mkt trevliga och han ligger väl hyfsat bra till på ridponnyhingstarnas avkommeranking. Hade han stått på semin hade jag absolut använt honom på mina 2 fuxston, och härstamingen med Kingsettle Tankah som far är mkt attraktiv. Det blodet är absolut värt att spara.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: adrikkens
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 469
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar