Avkommor efter Lysingur från Tulka

Anairam99

Trådstartare
Jag har en valack, 17 år, Litfari från Solhagen efter Lysingur. Finns det några andra efter Lysingur som fortfarande är aktiva - vore kul att höra av er.

Sv: Avkommor efter Lysingur från Tulka

Hej!

Vi äger sedan 5 år en silversvart skönhet efter Lysingur, Tindra från Gäverstad född -91. Hon rids för fullt, är pigg glad, frisk och skadefri. Hon är också vår första häst, och det blev verkligen ett lyckat köp. Sen är hon ju ett sto med allt vad det innebär, men jag tycker bara att det är charmigt med en stor personlighet. :p

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 618
Senast: Piaff
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Snubbelfot
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: adrikkens
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama