Avkommor efter Haukkur?

fiaskurken

Trådstartare
Någon som känner till eller har en sådan?
Står i färd med att köpa en hingst efter honom och är nyfiken på avkommorna:bump:

Sv: Avkommor efter Haukkur?

Haukur från Skáneyland menar jag då för att förtydliga det hela en aning

Hej !

I mitt stall står en Haukur avkomma. Det är ett rödskäcksto född 02. Hon har kanonbra lynne och rumsliga gångarter, en riktig klippa. Hon kan ridas av alla och skulle utan tvekan kunna tävla på SM nivå inom en snar framtid :love: Sådana hästar växer inte på träd !

Malin

Det var roligt att höra! Det jag har hört från andra är att Haukkurs avkommor ska vara mkt skarpa i huvudet - men den här hingsten som jag ska köpa verkade vara tryggheten själv. Lugn och cool och väluppfostrad och trevlig.

Jag har ett sto efter honom som jag är jättenöjd med. Hon är enormt lik sin pappa fast fux.
Jag känner Haukur och har träffat många barn till honom och är jätteförtjust.De är alla snygga och har massor med gång!!!

Det var roligt att höra! Det jag har hört från andra är att Haukkurs avkommor ska vara mkt skarpa i huvudet - men den här hingsten som jag ska köpa verkade vara tryggheten själv. Lugn och cool och väluppfostrad och trevlig.

Stoet jag känner är också helt cool i huvudet, det finns verkligen inget ont i ghenne :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
286
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 005
Senast: Freazer
·
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix