Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hmm okej men frågan var den maten som var bäst eller sämst i vanlig affärJag ger min vovve Orijen, som jag handlar på en Zoo-butik en bit härifrån. Orijen innehåller INGA spannmål,vilket ska vara bra för hans mage.
Hans mage tålde inte spannmål, tydligen eftersom han fes o bajset var löst varje gång han vart ute o sket. Han fes jäkligt illa
Nu när han börjat äta Orijen har han blivit mycket bättre i magen.
Fiser gör alla hundar, det är inte onormalt, men han fiser ju då o då vilket är helt OK.
Annars så gör han inte det lika ofta.
Orijen Puppy Large ger jag honom, det innehåller 70% köttråvaror o 30% alger, örter, grönsaker/frukter....
Dyrt som fan, jag betalade en 20kilos säck för 799:- Men det är ett bra foder. Tillverkad i Kanada.
Ska även köpa färskfoder till honom sen, det är alltså kött som måste tinas varje gång man tar fram det från frysen.
Spannmål är ju hästfoder.....Inget lämpligt för hundar, tydligen (innehåller ju bl a vete, ris, havre....)
Orijen Puppy Large ger jag honom, det innehåller 70% köttråvaror o 30% alger, örter, grönsaker/frukter....