KesoNeso

Trådstartare
Hej Allihop

Min man (och även jag till en del) gillar att lyssna på Aviciis musik.

Nu är han även sugen på att gå på hans konsert i Stockholm, men; han är liksom 47 år gammal...... :p

Kommer det att vara vi gamlingar tillsammans med en massa tonåringar, eller är det några fler som är 40+ som ska gå?

Snacka om I-lands problem :D

Sv: Avicii

Jag är 46 så jag är förvisso mycket mycket mycket yngre än din man då, men jag kommer vara där. Plus ett antal till av mina vänner i samma unga ålder.

Grejen med Avicii är väl att han har en väldigt bred publik? De jag känner som ska dit är antingen femton eller femtio:D

Nej, det spelar egentligen ingen som helst roll, men han tyckte nog det kändes som att det skulle bli lite pinsamt och ville kolla om där var fler i hans ålder som skulle dit. :)

KL

Nu har jag visat honom era svar och då tyckte han det genast kändes bättre :)

Ähhh, konserter har väl ofta ett brett åldersspann. Jag minns när jag första gången skulle se Rammstein. Var då rädd att jag skulle höja medelåldern rejält men ack vad jag bedrog mig. Killen bredvid var i min ålder - och han hade farsan med sig... :D

Hej Allihop

Min man (och även jag till en del) gillar att lyssna på Aviciis musik.

Nu är han även sugen på att gå på hans konsert i Stockholm, men; han är liksom 47 år gammal...... :p

Kommer det att vara vi gamlingar tillsammans med en massa tonåringar, eller är det några fler som är 40+ som ska gå?

Snacka om I-lands problem :D
Haha :D. Avitchi är bara för fjortisar ju

Tuta och kör säger jag! Spela roll, musikälskare kan man vara oavsett ålder!
Min morfar gick på en konsert med ett lokal hårdrocksband när han var 82 :D Definitivt äldst i lokalen!

Tyvärr inte. Ena dottern såg honom i London förra veckan och annan dotter ska se honom nu i Sthlm. Jag är jätteavundsjuk :)

Vårt styrelseordförande som är över 50 gick på Swedish house maffia...

Jag tror att det numera är en mera blandad publik på evenemang som detta. Numera är det 60 och 70-talisterna som har råd att gå, samt att de vill gå.

Jag säger gå och ha kul

Hade gärna gått, men kan inte i helgen :(
Hoppas på en annan gång.

Hoppas ni "gamlingar" kom iväg!

Men, ålder är bara en siffra! Gillar jag något, skiter jag i hur gammal jag egentligen är! Sverige är alldeles för åldersfixerat, tycker jag. Kör på för 17!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat