.avi-filer

P

plasticdarling

i vilket program (typ media player, quick osv) spelar man upp avi-filer? (tex. filmer) vad jag än försöker så funkar det ju inte? :(
 
Sv: .avi-filer

Jag spelar upp dem i Windows Media Player eller DivX.
 
Sv: .avi-filer

*.avi spelar man oftast upp med wmp men anledningen till att det inte funkar kan va att du saknar rätt codec.. men det ska wmp medela dig om!?
 
Sv: .avi-filer

det finns ett program som heter VLC player som tar nästan alla codec prova det. Där skall aavi filer funka
 
Sv: .avi-filer

Det är ett bra program. Det som är synd är att man inte kan flytta ljudet så det synkar om det är osynk, vilket händer ibland. Det finns ett annat program som heter mplayer som är bättre. man kan ladda ner det på adress : http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/win32-beta/MPlayer-mingw32-1.0pre5.zip sedan är det bara packa upp det och så öppnar du filen genom öpnna med program och så väljer du mplayer. I det programet så kan man flytta ljudet om man vill. Det följer med en manual med zip filen.
 
Sv: .avi-filer

MediaPlayer Classic är bra. Där får man även med ett verktyg som heter gspot codec information. Där kan man se om man saknar någon codec eller om det är något fel på filen man försöker köra.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 084
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 311
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 403
Relationer Lite lätt udda titel men jag skall försöka reda ut vad jag menar. Trots att många av mina kollegor tycker att man inte kan bygga...
2
Svar
21
· Visningar
2 281
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp