Avesta Hundutställning

miamiSwing

Trådstartare
Vilka ska till avesta den 14-15 juni och ställa ut sin/sina hundar?
jag kommer iaf åka dit med min springer hane :)

Sv: Avesta Hundutställning

Jag och Diesel kommer på lördagen :laugh:

Ok ja ska dit på lördagen och antingen jag eller uoofödaren ska ställa mn springer :) har ud för hundar du ska stälal på lördagen?

wicked- okej va kul, hur gammal är din? vilken ras?

Jag ska ställa mina föräldrars slh. fox. på terrierspecialen som är precis bredvid den vanliga utställningen samt min Leonberger hane (på vanliga då) :)

Jag ska dit, visar min egen och ngn/några andra.. på lördan... tror jag det var :p

Jag skulle ha åkt dit, men vi har köpt en omplacering så vi stannar hemma med henne, plus att vi har så mycket i sommar ändå.

Grannen ska dit iaf, med en sth JRT och en vit herde. :D

åhh grymt fina. Min kompis i sthlm har 2 st farao hundar.
jag ska ställa på lördagen men får se om ja eller uppfödaren ställer han! :) har du nå bild?

Nej ingen tillgång till bilder just nu.. :(
Din kompis känner jag säkert det är ju en liten värld. Så vad heter hon och hundarna? Kan jag gissa på jenny, valle å champis kanske?
Klart du ska ställa din egen hund :).

nej de är nattis och hennes mamma Susanne i tyresö som har två. En hane som heter Enigma Open Sesame (Spike). och den andra ären tik som heter Enigma Share The Passion (Holly) :)
Joj ag är lite sugen på o ställa själv men har aldrig ställt :(

Jaja men dom vet jag ju absolut vilka d är :)

Men du kan ju testa ställa lite smått i tex uppfödargrupper å så i början! :)

jo de är väl tänkt ja ska ställa honom ut han i uppfödargruppen! då uppfödaren har 7 el 8 hundar och ställa i avesta på lördagen så får väl se hur många hon orkar med! :)

Ska dit och ställa min labbevalp på Lördagen.

Men jag är "grön" på utställningar så det kanske får bli uppfödaren som ställer.....

Lycka till allihopa!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 486
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
583
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 900
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka