Avelsmöte, vilka skall dit?

Inte_Ung

Trådstartare
Det går en bil från Stockholm, min dåra bá, med platser kvar i.
Blir vi många så får vi ta Wolfgang, den berömda bussen.

Så det är bara att anmäla sig nu, sista dag på fredag.

Sv: Avelsmöte, vilka skall dit?

Jag kör själv från Blekinge förbi Värnamo och upp. Har plats för max 4 passagerare. Jag kör lugnt i min Mercedez Gelendewagen med toppfarten 125... Jag kan plocka upp dig Elin om du vill. Någon mer? Maila mig i så fall!

Anette

Jag bor i Jönköping nu (hm, kan bo där i a f) så jag är redan där när ni andra kommer.

Jag vill oxå dit! Fast jag har inte råd. Det var viktigare att betala stallhyran, liksom....
Är det ingen som kan ta med en extremt stor väska och smuggla in mig i?? *ler*
Fast eftersom jag bor i Bankeryd så kanske jag kan smita in och fika med er iaf??????

Snusmumrik :banana:

Puts&Krom

Oj! Är det redan dags? Time flies :crazy: Det är alltså i Jönköping... känns vanvettigt långt att åka nu på hösten/vintern från de nordligaste delarna...men skulle onekligen vara intressant att vara där! Vilket datum är avelsmötet?

Ja det vore nåt..! Kan man nu få rapport hur det var, eller??????
:banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
Ska försöka se till att få dina boxskyltar klara i veckan.

Snusmumrik :banana:

Puts&Krom

20-21 november fast i islandshästen nr 7 har de skrivit september istället snurrigt nog...

Anette

Tänkte bara tipsa de som ska dit om att schemat för dagarna nu finns på SIFs hemsida!

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
13 987
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka