Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kör själv från Blekinge förbi Värnamo och upp. Har plats för max 4 passagerare. Jag kör lugnt i min Mercedez Gelendewagen med toppfarten 125... Jag kan plocka upp dig Elin om du vill. Någon mer? Maila mig i så fall!
Jag vill oxå dit! Fast jag har inte råd. Det var viktigare att betala stallhyran, liksom....
Är det ingen som kan ta med en extremt stor väska och smuggla in mig i?? *ler*
Fast eftersom jag bor i Bankeryd så kanske jag kan smita in och fika med er iaf??????
Oj! Är det redan dags? Time flies Det är alltså i Jönköping... känns vanvettigt långt att åka nu på hösten/vintern från de nordligaste delarna...men skulle onekligen vara intressant att vara där! Vilket datum är avelsmötet?
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.