Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns en ledig plats. Kostar 500 kr. Då ingår 2 dagars föreläsningar, kost och logi (enkelrum) på Arlanda. Mer info finns på Svensk Galopps sida eller Skandinavisk Galopp.
Någon som missat att anmäla sig?
Blev igår kväll uppringd av Oldenberg som först då fått tag i Kjell Sjöberg för att bekräfta att han kommer. Då hade han ändrat sig Hade varit bra om han gjort det tidigare. Och dessutom hört av sig till mig!
Trist på pengarna och att platsen blir outnyttjad.
Du kanske hittar någon liftande snygging att ta med?!
Hästmänniskan
Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.