Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
.................................
Tyvärr premieras istället ofta de coola, lugna, totalt avslappnade. Utan nerv, trycket som krävs för de höga klasserna. Vill vi verkligen främst ha hobbyhästar/tävlingshästar upp till LA/MsvB? Är det dom som ska komma dit o visas och så får Grand Prix-ämnena stanna hemma i väntan på att domarna ska kunna se kvaliteerna vid högre ålder?
Citerar Helena Lundbäck - "Booooring!"
Krisse: Håller helt med dig om att Bellman har utvecklats mkt fint i på rätt håll. Däremot känner jag mig skeptisk till en annan sak som jag funderat en hel del över - är det verkligen sådana här hästar vi vill visa upp internationellt? Visst ser det mjukt o trevligt ut, men har inte alls de gångarterna som idag krävs för att hävda sig utomlands. Med tanke på hur långt ner han kom på UnghästVM så är det synd att vi inte har fler som är bättre än honom o som då kunnat hävda sig desto bättre på UVM.
En tanke helt enkelt
Håller helt med dig om Bellagio, ångrar inte det hingstvalet ett dugg ! Bilder kommer på honom senare
Va tråkig reklam för Maserati att hans helbror Morgan blev så totalt isstadig idag att SS var tvungnen att hoppa av och utgå. Snygg modell annars o har hört gott om honom hittills. Undrar varför det hände, SS verkade beredd?
Igår - glad efteråt. Idag - upprörd pga domarna. Ingen bra sinnesstämning att tentaplugga i, haha !