T

Ticktack

Förstår inte hur jag ska kunna få in en avatar. Eller snarare så är väl problemet att minska storleken på den bild jag vill använda. Någon som vet hur man gör och som kan hjälpa?

/TT

Sv: Avatar problem

Har du något bildredigeringsprogram så är det väl bara att redigera bilden där så den blir i rätt storlek.

Tack för ditt svar!

Har försökt med bildredigering, men min bild vill inte bli mindre - bara redigerad men i samma format som tidigare, om ni förstår hur jag menar?! Får försöka lite till, tillslut ska det väl gå!

/TT

Är det på bukefalos så går det med automatik nu för tiden... Jag testade alldeles precis nyss och det var inga bekymmer att lägga in en bild på över en mb och över 1000 pixlar...

Om bilden ligger på länk, går det inte auto.
Däremot om man sparar den bilden, och sedan laddar upp den, går det auto.

aha jag har alltid kört mina egna bilder, från datorn jag håller hårt på copyrighten nämligen...

Jag har samma problem! Förut kunde jag ha avatar, men nu säger den att det är fel storlek trots att det handlar om bild i samma format mm.? snurrigt snurrigt:D

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 693
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V