"Autokorrigering" i access

dimmansstuteri

Trådstartare
\"Autokorrigering\" i access

Finns det någon funktion i access, liknande den i excel, där man bara skriver in första bokstaven/siffran i fältet, och slipper skriva hela ord etc. Hur lägger man in den isåfall? Svårt att förklara, men...

Hlsn Helena
 
Re: \"Autokorrigering\" i access

Jag vet att funktionen finns, men inte vart den är tyvärr. Har det inte heller på datorn så jag kan kolla.

Fortsätt leta så hittar du nog den till slut!
 
Re: \"Autokorrigering\" i access

Öppna access, gå in på VERKTYG och på andra raden finns autokorrigering. Där kan du gå in och lägga till ord osv. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
763
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 916
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 959
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp