Australisk Terrier...

Gnist

Trådstartare
Vilka här inne har sådana??
Har ju kommit en kul grej för oss aussieägare nu, som jag tänkte tipsa om, men jag har inte sett någon som skrivit om att de har aussie...

Sv: Australisk Terrier...

Jag har visserligen en australisk hund. Men ingen terrier. Däremot hade uppfödaren av min hund en australisk terrier. Och den var rätt kul. Fast galen...

Sv: Australisk Terrier...

Min mormor har en Australisk Silkesterrier. Han är supergullig! Jag brukar ofta passa honom. Han är väligt speciell men världens gulligaste.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 764
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka