Auktionen...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
M

Montéryttare

..Nån som planerat och gå? Funderar på att strosa runt o drömma o ha lite skojj o träffa folk iaf... menar, det finns ingen ursäkt när man bor i väsby :o :D

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Auktionen...

Vi ska dit ett helt gäng antar jag....iallafall jag o Farmenvirre o en tjej till....så ser du henne så är nog inte jag så långt ifrån :D

martha skrev:
Vi ska dit ett helt gäng antar jag....iallafall jag o Farmenvirre o en tjej till....så ser du henne så är nog inte jag så långt ifrån :D
Ahh, okey.. själv ska jag försöka hålla mig låganmäld... men mitt sälskap är mer höljudt :o :cool:

martha skrev:
men du får väl komma fram o hälsa iallafall :D

Mmmm, vi får väl se :D om nån tittar lite snett och trevande så vet du att det är jag :rofl:

haha.....så då menar du att jag ska gå fram o fråga: Hej, är det du som är monteryttare :rofl: :rofl:
Jäklar va kul folk skulle ha.....men vi får väl se...vi kanske träffs....Virre brukar ju alltid ha en svärm omkring sig...den andra tjejen som är med är liiiiten o blond ( ca 150 bara) och det är inte jag :D....jag är 164,5 ...och mörk......korthårig...ja du kan ju se på bildtråden som var nyligen på senior tror jag det var....

martha skrev:
haha.....så då menar du att jag ska gå fram o fråga: Hej, är det du som är monteryttare :rofl: :rofl:
Jäklar va kul folk skulle ha.....men vi får väl se...vi kanske träffs....Virre brukar ju alltid ha en svärm omkring sig...den andra tjejen som är med är liiiiten o blond ( ca 150 bara) och det är inte jag :D....jag är 164,5 ...och mörk......korthårig...ja du kan ju se på bildtråden som var nyligen på senior tror jag det var....

Mmm okey.. då kanske jag vågar.. Ser du en almänt yr blond(170) tös som bara säger Hej till folk o ler och alltid hamnar hos zigenarna, så är det jag... :rofl:

Missar den stora dagen för första gången på 10 år .........avundsjuk :cry:

Nej :cry: ....men jag har en orange t-shirt med VD på ....har den som nattlinne och drömmer om Elitloppshelgen :angel:

lsz skrev:
Nej :cry: ....men jag har en orange t-shirt med VD på ....har den som nattlinne och drömmer om Elitloppshelgen :angel:

Nej vad tråkigt! Å så har du orange tröja o allt... då är det extra tungt :crazy:

Montéryttare skrev:
Nej vad tråkigt! Å så har du orange tröja o allt... då är det extra tungt :crazy:

.......vet inte om jag skulle våga ha på mig den tröjan i alla fall....med tanke på ARG-tråden :rofl:

Ha en jättetrevlig helg allihop :banana:

lsz skrev:
.......vet inte om jag skulle våga ha på mig den tröjan i alla fall....med tanke på ARG-tråden :rofl:

Ha en jättetrevlig helg allihop :banana:

Vi får berätta för dig sen, det dära lilla extra ;) hahaa

Montéryttare skrev:
Vi får berätta för dig sen, det dära lilla extra ;) hahaa

Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???

Vad var det för fel på Juliano Star hästen för 25000:- ???

Var verkligen Varennehästarna värda en halv miljon ???

Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???

Mycket frågor....vill veta ALLT !!!!!

lsz skrev:
Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???

Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???

Det var inget fel,så fin! Aldså folk måste ha somnat, men jag vet inte vad som hände...om jag hade haft pengar så 30´kunde man lätt ha laggt för en så fin häst!

Priserna varhöga... och det roligaste var när Goop och Hultman budade mot varandra :D fort gick det, och ladndade på millen... Sen budade Wahlman upp en "caviar" häst på 400´åt en tantsom prompt skulle ha hästen haha :o

Varenne hästarna var väldigt vackra.. Den som först kom in hade ögon som jag vet inte vad, den kommer att bli nå stort ;)

Sen att folket snubblade på första trappsteget, särskillt dom som druckit ett o fler glas var ju underhållning i sig :rofl:

Men det var flera hästar som kommer att bli nåt i framtiden, riktigt snygga o bra stammade! :d

Senast ändrad av en moderator:

lsz skrev:

Haha du får nog ge dig till tåls tills "dom" nyktrar till :p

Liknande trådar

Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 116
Senast: MML
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 933
Senast: MML
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Miingla
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 352
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka