M
Montéryttare
..Nån som planerat och gå? Funderar på att strosa runt o drömma o ha lite skojj o träffa folk iaf... menar, det finns ingen ursäkt när man bor i väsby
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh, okey.. själv ska jag försöka hålla mig låganmäld... men mitt sälskap är mer höljudtmartha skrev:Vi ska dit ett helt gäng antar jag....iallafall jag o Farmenvirre o en tjej till....så ser du henne så är nog inte jag så långt ifrån
martha skrev:men du får väl komma fram o hälsa iallafall
martha skrev:haha.....så då menar du att jag ska gå fram o fråga: Hej, är det du som är monteryttare
Jäklar va kul folk skulle ha.....men vi får väl se...vi kanske träffs....Virre brukar ju alltid ha en svärm omkring sig...den andra tjejen som är med är liiiiten o blond ( ca 150 bara) och det är inte jag ....jag är 164,5 ...och mörk......korthårig...ja du kan ju se på bildtråden som var nyligen på senior tror jag det var....
lsz skrev:Missar den stora dagen för första gången på 10 år .........avundsjuk
lsz skrev:Nej ....men jag har en orange t-shirt med VD på ....har den som nattlinne och drömmer om Elitloppshelgen
Montéryttare skrev:Nej vad tråkigt! Å så har du orange tröja o allt... då är det extra tungt
lsz skrev:.......vet inte om jag skulle våga ha på mig den tröjan i alla fall....med tanke på ARG-tråden
Ha en jättetrevlig helg allihop
Montéryttare skrev:Vi får berätta för dig sen, det dära lilla extra hahaa
lsz skrev:Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???
Vad var det för fel på Juliano Star hästen för 25000:- ???
Var verkligen Varennehästarna värda en halv miljon ???
Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???
Mycket frågor....vill veta ALLT !!!!!
lsz skrev:Nåå.......få höra nu......jag följde auktionen "on-line" och tycker att priserna verkade ganska höga i år jämfört med förra året.......var det kanoner allihop ???
Vad var det för fel på Juliano Star hästen för 25000:- ???
Var verkligen Varennehästarna värda en halv miljon ???
Vem vann fölavgiften........vad det jag ???........gick martha upp och hämtade hederspriset då, eller.....???
Mycket frågor....vill veta ALLT !!!!!
jari skrev:Haha du får nog ge dig till tåls tills "dom" nyktrar till
jari skrev:(tiotecken)