Auktion i Doncaster

T

Toscane

Heejsan , undrar bara om det är någon som ska på Auktionen i England/Doncaster i mitten av Oktober . Eller om det var någon som var där nu för någon vecka sedan? :angel:

Sv: Auktion i Doncaster

Jag ska definitivt dit i oktober. Jag åkte inte nu i augusti men väntar hem en häst som köptes där.

Va skoj! Vi väntar också på en som kommer nu snart , den skulle kommit i Lördags men den är kvar i Holland eller något .. :D
Var du över nu i augusti också?

Jag var inte över i augusti, hade lite annat att stå i. Transporten blev sen min skull ha åkt med Täby hästarna från gbg men får vänta på nästa transport från Malmö istället.

aa , samma här . Våran är i malmö nu , kommer väl upp på lördag. Det hade vart fel på transporten eller?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Amha
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar