Attans envisa häst... (lastningsproblem)

Sv: Attans envisa häst... (lastningsproblem)

Ja, precis. Och jag tar till mig alla tips jag får :) Tack för ditt bidrag.

tjat tjat...om du hittar en duktig snubbe/snubba...så hittar denne just den där unika lösningen på direkten. Jag lovar att det är värt varenda öre. gud vad det är skönt med en lättlastad häst..(ursäkta tjatet) :o

tjat tjat...om du hittar en duktig snubbe/snubba...så hittar denne just den där unika lösningen på direkten. Jag lovar att det är värt varenda öre. gud vad det är skönt med en lättlastad häst..(ursäkta tjatet) :o

Det handlar om att hitta rätt hjälp också, men jag har som sagt ingen stolthet att svälja.
Hans mamma var mycket lättlastad, så jag vet hur gött det är.

Jag kan iaf uppdatera att mitt sätt gett resultat. Nu senaste gångerna har jag lastat henne både hemma på stallplan och borta på träningen utan att ha något på huvudet och genom att bara skicka in henne i släpet, själv.
Hon går på utan problem! :bow:

Det handlar om att hitta rätt hjälp också, men jag har som sagt ingen stolthet att svälja.
Hans mamma var mycket lättlastad, så jag vet hur gött det är.

Jag talade av egen erfarenhet. Jag själv hrmppf. :o hade en del stolthet att svälja nämnligen. Tur att du är lyckligt befriad från detta hinder. Men men, jag är glad att jag lyfte telefonluren och ringde westernklubben. Problemen är bortblåsta med vinden! :D
(peppar peppar)

Liknande trådar

Hästhantering Som rubriken lyder, hur hade ni på bästa sätt förberett denna häst inför resa? Det är min islandshäst det handlar om, helt...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 977
Senast: Buck
·
Träning Ja, vad gör man med en häst som inte längre vill gå in i transporten? Jag har ägt min häst i 5 och ett halvt år. Innan jag fick...
Svar
17
· Visningar
1 546
Senast: LillaVita
·
Träning Jag har köpt en häst (ett sto på 17 år) just, blir 3 v nu på lördag. Det har inte varit någon dans på rosor, hon är misstänksam till...
Svar
8
· Visningar
2 426
Senast: Lindon
·
L
Träning Ja, jag tror verkligen inte att det är långt kvar till psyket för mig nu :crazy: det är sånna här tillfällen jag önskar att jag hade...
Svar
17
· Visningar
2 053
Senast: lill_flesky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama