P
Pantalon
Hej igen alla!
Jag ska försöka göra detta till ett kort inlägg så ni orkar läsa och svara.
Det första jag vill säga (och som eg inte har med saken att göra) är att alla gårdens katter ska kastreras så fort som möjligt.
Vet ju att detta är ett hett ämne så jag vill ha det klart
Våra tre honor blev dräktiga under våren. En av dem har redan fått sina två.
Vi har alltså två högdräktiga katter. Jag tror att de kommer få sina nu första eller andra veckan i maj.
Har räknat så gott jag kan.
Dessa två honor kommer bra överrens, delar matskål etc. Tror att de är mor o dotter..
Jag är 99% säker på att de kommer gömma sig och ungarna när det blir dags och jag vil inte inte inte ha fler halvvilda katter - det ska ta slut nu!!
Jag behöver alltså på något sätt stänga in dem men har inget utrymme för det!
Vad ska/ kan jag göra?
Det enda jag öht kan komma på är att sätta ihop två stora burar, ni vet som typ sådana man har till fåglar på djurpark.. men allvarligt kan man göra det? Känns konstigt.
Jag ska försöka göra detta till ett kort inlägg så ni orkar läsa och svara.
Det första jag vill säga (och som eg inte har med saken att göra) är att alla gårdens katter ska kastreras så fort som möjligt.
Vet ju att detta är ett hett ämne så jag vill ha det klart
Våra tre honor blev dräktiga under våren. En av dem har redan fått sina två.
Vi har alltså två högdräktiga katter. Jag tror att de kommer få sina nu första eller andra veckan i maj.
Har räknat så gott jag kan.
Dessa två honor kommer bra överrens, delar matskål etc. Tror att de är mor o dotter..
Jag är 99% säker på att de kommer gömma sig och ungarna när det blir dags och jag vil inte inte inte ha fler halvvilda katter - det ska ta slut nu!!
Jag behöver alltså på något sätt stänga in dem men har inget utrymme för det!
Vad ska/ kan jag göra?
Det enda jag öht kan komma på är att sätta ihop två stora burar, ni vet som typ sådana man har till fåglar på djurpark.. men allvarligt kan man göra det? Känns konstigt.