Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MN har kunnat få tillfälligt socialbidrag förr iaf, och som jag minns det var socialbidrag något mAn sökte nytt varje månad och fick en bedömning månad för månad, alltså inte som med à kassa när pengarna kommer på kontot varje månad.Socialbidrag får man bara vid långvarigt underskott pga avsaknad av inkomst. Det är inget man kan få enstaka månad.
om du kör bilen 6mil om dagen i 11 dagar och 3 mil/dag i resten. plus halv tank kostar det 1209 kr.
Du får då 800kr till mat. DET GÅR. men det är inte kul. (eller ja... du kanske tycker det...) extremt bra planering, inget onödigt, köpa billigt (nedsatt pga kort datum osv), mindre kött osv.
MN har kunnat få tillfälligt socialbidrag förr iaf, och som jag minns det var socialbidrag något mAn sökte nytt varje månad och fick en bedömning månad för månad, alltså inte som med à kassa när pengarna kommer på kontot varje månad.
Ja men de tittar på hur mycket pengar du har haft tre månader bakåt. De tittar även på hur mycket du äger etc.som jag minns det var socialbidrag något mAn sökte nytt varje månad och fick en bedömning månad för månad
MN har kunnat få tillfälligt socialbidrag förr iaf, och som jag minns det var socialbidrag något mAn sökte nytt varje månad och fick en bedömning månad för månad, alltså inte som med à kassa när pengarna kommer på kontot varje månad.
Jag har en fråga till er på buke,
Den utgår från följande scenario:
Du har betalat ALLA räkningar, så du klarar dig till nästa löning.
Du måste åka 6 mil om dagen med din privata personbil, bilen drar ungefär 1 l/milen, tanken rymmer 60 liter.
Du har nu 2000 kr kvar att röra dig på, för dom pengarna ska du köpa mat och drivmedel till bilen. Det är en månad kvar till nästa löning.
Hur hade du lagt upp det?
Är detta en engångsföreteelse hade jag hittat saker i mitt hem, garderoben, stallet etc jag kunde sälja.Hur hade du lagt upp det?
Nja. Min s6a, visserligen V8 och 300+ hästar körs lugnt på 1.2. Så inte alltid det går.Jag kör min v70 på 0,7 per mil ca blandad körning. Så det går att få ner även stora bilar ifall man kör långsamt och sparsamt.
Jag tror ris blir ännu billigareDu kommer ju inte ha många hundra kvar efter bensinen.
Potatis är billigt, basera din mat på i princip huvudsakligen potatis kommande månaden.