min mamma blev sjuk i cancer för 1,5 år sedan. Hon gick bort för 2 dagar sedan. Det blev snabbt värre och hon blev sängliggandes de sista veckorna. Var vid hennes sida varje dag. De 3 sista dagarna hamnade hon på hospis och somnade in stilla med sina 3 barn närvarande. Jag och min mamma har alltid haft en nära relation och hon har alltid ställt upp för mig och mina syskon. Vår pappa stack när jag var 16 och har inte träffat han på 3 år, han är en riktig idiot så vill ej ha kontakt med honom.
Vi har ingen släkt utan jag har mina två brödrar som står mig nära.
Mitt hjärta är i tusen bitar och jag orkar knappt gå ur sängen utan att gråta. Tröstar mig med choklad och skräpmat och har gått upp flera kilo.
Hur kommer man över en sån här sorg och kan börja leva sitt liv igen? Just nu känns mitt liv bara meningslöst.
Börjar jobba igen på tisdag och hoppas att man kommer på andra tankar om man kommer ifrån hemmet.
Fuck cancer! Min mamma blev bara 57 år..
Vi har ingen släkt utan jag har mina två brödrar som står mig nära.
Mitt hjärta är i tusen bitar och jag orkar knappt gå ur sängen utan att gråta. Tröstar mig med choklad och skräpmat och har gått upp flera kilo.
Hur kommer man över en sån här sorg och kan börja leva sitt liv igen? Just nu känns mitt liv bara meningslöst.
Börjar jobba igen på tisdag och hoppas att man kommer på andra tankar om man kommer ifrån hemmet.
Fuck cancer! Min mamma blev bara 57 år..