Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör inte det, för mig finns det ingen mening.Min äldsta hund har inte alltför lång tid kvar i livet och jag kom att tänka på att jag vid tidigare avlivningar valt att inte behålla askan.
Är det någon mer som faktiskt inte tar hem askan?
Alla tidigare hundar är begravda hemma hos mina föräldrar. Det är bara Plyma som ligger i en hästhage nära skogen hos min bästa vän. Vi kunde inte gräva så stor grav hemma pga för mycket träd och buskar med rötter precis överallt. Tidigare hundar har varit betydligt mindre. Jag bryr mej inte om att ha en gravplats som så men det känns på nått sätt bättre att få begrava och inte bara lämna. Hästen kunde jag tyvärr inte vara med och begrava men jag behövde i alla fall inte lämna henne direkt efter avlivningen utan det kom en och hämta henne efter några dagar. Han brukar sköta avlivningar och tar med sig kropparna efteråt.Jag tar med hunden hem och begraver den. Hästen blev hämtad och är begraven i skogen hos han som hämtade.