Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ni som har sambo/familj och häst:
på vilken "nivå" har ni häst, skogsridning, träning/tävling?
vad säger sambo/familj om ditt hästintresse?
hur mycket tid/v lägger du i stallet?
hur tycker du att det funkar
hur tycker du att det funkar
Har två hästar som jag (familjen) skogsrider, men ambitionen är träning för tränare. Skulle börja för över 1 mån sen men då skada sig hästen så nu är det dags att göra nytt försök.
Maken gillar hästarna och vill aldrig vara utan dem. Barnen rider 2 av 3. Alla gillar hästar och maken rider på min eller på familjens Islänning allt emellanåt. Han har funderingar på att börja ridskola inte bara åka häst utan även kunna rida Så mitt hästintresse har blivit familjens, men så har vi ju hästarna här hemma på gården oxå.
Svårt att säga eftersom vi bor här så är man ju där ofta men kanske inte jättelänge var gång och ibland länge. Men "min" häst rids 5-6 dar i veckan och familjens Isis rids varannan dag.
hur tycker du att det funkar?
Det funkar kanon. Men efter dessa hästar har jag sagt att jag är nog klar med hästeriet (har ju räknat med att ha dem iaf 12 år till) Jag säger att vi ska resa och se världen då MEN det skulle bli bra tomt påpekar maken och han har nog rätt