proxygirl555
Trådstartare
Hur gör ni för att lyckas med detta? Hur gör ni med barnet? O när har ni kunnat börja rida igen? O hur har ni då gjort med lillknuttsingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första tiden har mina barn sovit mkt så då har jag ridit medans de sovit i vagnen. Sen har jag haft medhjälpare som promenerat med barnvagnen/haft bebis i bärsele medans jag ridit.
Jag har inte haft ett enda 7-16 jobb sen jag fick barn och är faktiskt jättenöjd med det (maken jobbar 7-16) och jag tror om vi båda jobba 7-16 skulle jag haft mindre tid till barnen och mina fritidsintressen (och självklart mannens intressen)
Nu jobbar han 7-16 och jag 15-19.
Jag får nog börja tänka lite på att han e faktiskt pappa till barnet. Jag e så van att ta allt ansvar, så det känns lite underligt att inte göra det nu heller. Så nu ska hjärnan omprogrammeras lite grann, om man nu kan säga så. Vi har ju en fosterdotter (min syster) som är 14 år, o henne tar jag nästan allt ansvar över, så jag e kvar i dom tankarna. Min pojkvän har börjat mer o mer nu o visa intresse för henne för vi har börjat en föräldrarkurs för tonåringar för henne.
Jag gör klart stallet på dagen och rider efter jobbet + har medryttare.
När jag slutade på mitt första jobb och var hemma 2 månader tills mitt andra började så tog jag stallet medans sonen 1½ år var hos dagmamma 15 timmar/vecka eftersom jag var arbetslös. Det var ingen som sa nått om de.
Nej att man uttnyttjar de 15 h man har som arbetslös till något vettigt ska de väl inte ha något emot .